divendres, 7 de desembre del 2012

FEIM RIMES.

Hem anat a la platja i hem vist un tauró,
i de l'espant se va caure al carbó.

 

Hem trobat un cofre ple d'or,
i quasi me dona un atac al cor.



(Rimes fetes per en Dani i na Patrícia).
...............................................................


El nin amb un amic xerra,
mentres tallen arbre amb la serra.



El meu animal preferit és l'elefant,
que és de la selva el més gegant.



La meva amiga té una fada,
que li donava molts desitjos que li agrada.

 

El meu amic té una capa,
que pareix una tapa.

 

(Rimes fetes per n'Alba i n'Aaron).

..............................................................................

M'he trobat una goma,
de color vermella como una poma.



Per la nit,
me'n vaig al llit.

 


Al meu gos,
li agrada que li gratin el cos.

 

(rimes fetes per na Natalia i na Sheila).
.....................................................................................

El dilluns a les 4 vaig matinar,
i després de dinar vaig descansar.

 


Un dia de festa el cel estava ennuvolat,
i l'home del temps ja ho havia parlat.

 

Els nins i les nines passegen,
els pares i les mares festegen.


Lady Gaga estava blava,
mentres cantava.



(Rimes fetes per n'Ainara i en Alex M.)
..............................................................

En Miquel va somiar,
que amb ell na Carla volia ballar.

 

(Rima feta per n'Alejandro P. i na Maite).
...................................................................


L'altre dia a la muntanya,
hi havia un dimoni amb una banya.

 

A un formiguer vivia una formiga,
que era la meva amiga.

 

(Rimes fetes per na Noelia i na Marga).
 ..............................................................

La senyora se'n va enamorar del padrí,
s'hi varen casar perquè estava fadrí.

 

Na Marta estava menjant,
i mentres cantant.



(rimes fetes per na Paula i na Tiaré).

..............................................................................

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada